• 4
    Shares
Krótki adres: https://wp.me/p9HR8C-3AT
17 Porad SEO na 2018 od Brian Dean

17 Porad SEO na 2018


Oryginalny artykuł »        17 [Advanced] SEO Tips For 2018     

 

Dzisiaj zobaczycie

17 zaawansowanych porad i technik SEO.


W rzeczywistości:

Są to te same wskazówki, które wykorzystałem, aby powiększyć moją witrynę do 186 081 odwiedzających miesięcznie.

17 Porad SEO na 2018 od Brian Dean

1. Użyj ulepszeń tagów tytułu

Użyj ulepszeń tagów tytułu


Gdy używasz “Power Tagów – tagów tytułów”, więcej osób kliknie TWOJĄ stronę w wynikach wyszukiwania.

Kliknięcie w SERP

Co oznacza większy ruch dla ciebie 🙂

Na przykład sprawdź te dwa tagi tytułu:

Zmiana tytułu

Zobacz, co się stało, gdy zmieniłem tag title # 1 na tag title # 2:

Zmiana kafelka - wynik Google Analytics

Zgadza się: ruch organiczny do tej strony wzrósł o 45,5%!

I wszystko, co naprawdę zrobiłem, to dodałem słowo Powerup (“Awesome”) do mojego tagu tytułowego.

Całkiem fajnie, prawda?

Mając to na uwadze, oto lista tytułów Tagup Powerups do wypróbowania:

  • Guide
  • Awesome
  • New
  • Fast
  • Crazy
  • How to
  • Research
  • Proven
  • Results
  • Amazing
  • Step-by-Step

A teraz czas na …

2. Zatrzymaj 'Pogosticking', zdobądź wyższe oceny

Zatrzymaj “Pogosticking”, zdobądź wyższe oceny


Oto prawda:

Pogosticking może załamać ranking Google .

Więc: co to dokładnie jest pogosticking?

Pogosticking to kliknięcie Twojej strony przez użytkownika Google …

… następnie “pogosticks” wracają z powrotem do wyników wyszukiwania, aby znaleźć coś, co naprawdę im pomaga.

Pogosticking

A gdy ktoś skorzysta z “pogosticks, wysyła do Google mocną wiadomość: “Nie podobał mi się ten wynik”.

Nie trzeba dodawać, że jeśli Twoja strona nie uszczęśliwi użytkowników, Google obniży Twoją wartość.

Downranking

Pytanie brzmi:

Jak powstrzymujesz ludzi od “pogosticks?

Oto 3 wskazówki, które działają zawsze.

Po pierwsze, używaj dużo pocisków i podpozycji.

Gdy treść będzie łatwa do odczytania, ludzie będą spędzać więcej czasu w witrynie.

(To także powstrzymuje ich przed naciśnięciem przycisku “wstecz”)

Jak się okazuje, kilka pocisków i podtytułów sprawia, że ​​treść jest DUŻO łatwiejsza do odczytania:

Pociski i podpozycje

Po drugie, użyj krótkich wprowadzeń (4-9 zdań).

Długie intra powodują, że ludzie uciekają z Twojej witryny, tak jak by się paliło.

Dlatego używam tylko krótkich wprowadzeń na blogu (9 zdań MAX).

Oto przykład z Backlinko:

Strategia SEO - wstęp

Tak, to w sumie 5 linii. A średni czas na stronie tego artykułu to 4:27.

To nie przypadek.

Po trzecie, umieść swoje treści na początku i pośrodku.

Zapamiętaj:

Wyszukiwarki Google chcą, aby ich wyniki były SZYBKIE.

A jeśli nie mogą łatwo znaleźć odpowiedzi, której szukają, będą odbijać się jak gumowa piłka.

Więc umieść swoje treści na początku i na środku strony, na przykład:

Lista kontrolna SEO

Jak widać, niewiele się dzieje, z wyjątkiem treści. To sprawia, że ​​użytkownicy (i Google) są szczęśliwi.

Co prowadzi nas do naszej następnej wskazówki …

3. Usuń strony zombie

Usuń strony zombie


Strony zombie to strony w Twojej witrynie, które nie przynoszą żadnego ruchu.

Są po prostu trochę … tam .

A gdy usuniesz strony zombie, możesz uzyskać wyższą pozycję w rankingach i większy ruch w Google.

W rzeczywistości:

Jedna witryna e-commerce odnotowała 31% wzrost ruchu w wyszukiwarkach (nie wspominając o 28% wzroście przychodów), gdy “przycinały” strony o produkcie 11k.

Google Analytics - zrzut ekranu z ruchu

I nie są sami.

Serwis Proven.com odnotował wzrost ruchu bezpłatnych wyników wyszukiwania o 88,3% po usunięciu 40 tys. Stron zombie ze swojej witryny:

Sprawdzony wzrost ruchu

Dlaczego ta strategia działa?

Cóż, Google nie chce pozycjonować stron, które są przepełnione cienką, niskiej jakości treścią.

W rzeczywistości:

Google niedawno stwierdził , że woli “jedną mocniejszą stronę a wiele mniejszych stron”:

Google preferuje jedną silniejszą stronę

Jest to coś, na co zwracam uwagę w Backlinko.

Do tej pory opublikowałem tylko 44 posty na tym blogu.

Backlinko - Opublikowane posty

A te 44 posty generują ponad 100 tys. Odwiedzin w wyszukiwarkach miesięcznie.

Backlinko - Użytkownicy miesięcznie
4. Wykonaj badanie branżowe

Wykonaj badanie branżowe


Jaki jest najlepszy sposób na uzyskanie linków zwrotnych z blogów władz i serwisów informacyjnych w swojej niszy?

Badanie branżowe.

W rzeczywistości BuzzSumo odkrył, że opublikowanie badania branżowego może przynieść mnóstwo ruchu, udział w mediach społecznościowych i wzmianki w prasie.

BuzzSumo - Korzyści z badania w branży

Oto prawdziwy przykład:

Kilka miesięcy temu zauważyłem, że wiele blogów SEO mówi o wyszukiwaniu głosowym.

Wyszukiwanie głosowe jest popularnym tematem

Ale zauważyłem również, że kilka z tych postów cytowało jakiekolwiek dane lub badania.

Zdecydowaliśmy się więc zrobić pierwsze badanie SEO na dużą skalę wyszukiwania głosowego .

Badanie wyszukiwania głosowego

Jak to się stało?

Mimo że ten post ma zaledwie kilka miesięcy, wygenerował już ponad 500 linków wstecznych .

Wyszukiwanie głosowe SEO - Linki zwrotne

Najlepsza część?

Nie musiałem robić ogromnego wysiłku, aby uzyskać te linki.

Ponieważ moje treści dostarczają bloggerom i dziennikarzom danych …

Dane wyszukiwania głosowego

… odnoszą się (i łączą) do moich treści jak szalone:

Analiza wyszukiwania głosowego - referencje

Słodkie!

5. Użyj e-maila 'Feeler'

Użyj e-maila “Feeler”


Jeśli chodzi o budowanie linków do wysyłania wiadomości e-mail, masz dwie opcje:

Opcja nr 1: Umieść link w pierwszym e-mailu

Opcja nr 2: Wyślij e-mail z “czujnikiem” … a następnie ustaw swój ton

 

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​opcja nr 2 konwertuje DUŻO lepiej.

Na przykład:

Czytelnik Backlinko Mike Bonadio niedawno promował infografikę dla jednego z jego klientów .

Na początku kampanii Mike zapytał o link w pierwszym e-mailu, który wysłał.

Oto skrypt, który Mike użył:

Mike - szablon Outreach

Ale to nie działało.

Więc Mike zmienił wszystko.

Zamiast od razu poprosić o link, wysłał e-mail z “czujnikiem”.

W ten sposób mógł się upewnić, że ktoś jest zainteresowany … ZANIM o cokolwiek poprosić.

Mike - Feeler e-mail

I ten e-mail “feeler” podwoił współczynnik konwersji Mike’a :

zasięgać odpowiedzi statystyki
6. Optymalizuj zawartość dla Google Hummingbird

Optymalizuj zawartość dla Google Hummingbird


Oto oferta:

SEO jest dużo więcej niż na stronie : “upewnij się, że kilka słów na stronie”.

Czemu?

Coś o nazwie Google Hummingbird .

Search Engine Land - Hummingbird

Aktualizacja Hummingbirda Google pozwala Google wychodzić poza proste słowa kluczowe. Zamiast tego starają się zrozumieć temat Twojej strony .

Bańka słów kluczowych

(Coś w stylu człowieka)

Więc:

Jak zoptymalizować swoje treści dla Hummingbird?

Najpierw uwzględnij odmiany głównego słowa kluczowego w swoich materiałach .

Aby to zrobić, po prostu wyszukaj docelowe słowo kluczowe w Google …

… i przewiń w dół na dół wyników wyszukiwania.

Dodaj kilka słów “Wyszukiwania powiązane z …” do treści.

Następnie spróbuj LSIKeywords.com .

LSIKeywords.com to darmowe narzędzie, które łączy Cię ze słowami kluczowymi LSI , których możesz użyć w swoich materiałach.

LSI Słowa kluczowe

(Słowa kluczowe LSI = terminy, które pomagają wyszukiwarkom lepiej zrozumieć treść)

Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać słowo kluczowe, które chcesz pozycjonować …

LSI Słowa kluczowe -

… a otrzymasz listę ściśle powiązanych słów kluczowych LSI.

LSI Słowa kluczowe -

Całkiem fajne.

7. Dodaj zawartość tekstową do infografik, podcastów i filmów wideo

Dodaj zawartość tekstową do infografik, podcastów i filmów wideo


Tak, treści multimedialne (takie jak infografiki i podcasty) to świetny sposób na uzyskanie ruchu i linków zwrotnych.

Ale mają jeden duży problem:

Google nie może ich zrozumieć!

Dlatego zalecam dodanie dużej ilości tekstu, aby pasowało do Twojej infografiki, podcastu lub wideo.

Na przykład infografika, którą opublikowałem na mojej stronie na początku tego roku:

SEO na stronie - Infografika

Ale nie poprzestałem na tym.

Jak widać, dodałem również wiele wysokiej jakości treści pod moją infografikę.

SEO strony - Treść pod infografiką

Ta treść tekstowa pomogła wyszukiwarkom zrozumieć, na czym polegała moja infografika.

8. Dawaj starej zawartości Nowe życie

Dawaj starej zawartości Nowe życie


Czy masz na swoim blogu kilka postów na temat zbierania kurzu?

Jeśli tak, prawdopodobnie siedzisz na GOLDMINE.

(Złota kopalnia, która może przynieść ci dużo ruchu w wyszukiwarkach)

Pozwól, że pokażę ci, jak to działa z prawdziwym przykładem życia …

Kilka miesięcy temu zauważyłem, że ten post z mojego bloga nie działał tak dobrze, jak miałem nadzieję.

Lista kontrolna SEO - stara

Mimo że treść była naprawdę dobra …

… moja strona podskakiwała między 8 a 11 miejscem dla mojego docelowego słowa kluczowego: “Lista kontrolna SEO”.

Lista kontrolna SEO - zmiana SERP

Niedobrze.

Postanowiłem więc nadać temu postowi poważną aktualizację i aktualizację.

W szczególności dodałem więcej zewnętrznych linków do stron instytucji:

Lista kontrolna SEO - linki zewnętrzne

Zorganizowałem również treść w sekcje, aby ułatwić mi wykonywanie czynności:

Lista kontrolna SEO - Spis treści

Na koniec napisałem nowy tytuł i opis:

Lista kontrolna SEO - SERPs

Uwaga: dopóki publikujesz swoje zaktualizowane treści pod tym samym adresem URL, nie musisz się martwić duplikowaniem treści )

Te 3 proste zmiany spowodowały, że szybko trafiłem na moją stronę na szczyt Google, szukając mojego docelowego słowa kluczowego:

Lista kontrolna SEO - pozycja SERPs

Co doprowadziło do BIG-u w ruchu w wyszukiwarce tej strony:

Lista kontrolna SEO - skok ruchu w wyszukiwarkach
9. Twórz linki wsteczne z 'głośnych koncertów'

Twórz linki wsteczne z “głośnych koncertów”


Czy to dużo pracy dla pojedynczego łącza? Założę się.

Na szczęście BARDZO rzadko zdarza się, że otrzymasz tylko 1 link z rozmowy.

(W niektórych przypadkach czasami można uzyskać 7-8 linków z jednego występu)

Na przykład ostatnio przemawiałem na konferencji w Dublinie.

Konferencja Briana Dublina

I nie tylko dostałem link ze strony konferencji …

… ale otrzymałem 4 “bonusowe” linki od osób, które blogowały o wydarzeniu.

Konferencyjne linki premiowe

Ładny.

10. 'Hack GSC'

“Hack GSC”

GSC Hack to strategia SEO, która może pomóc Ci w pozycjonowaniu dla DUŻYCH słów kluczowych o długim końcu.

Oto jak to działa:

Najpierw zaloguj się do Google Search Console .

I przejdź do raportu skuteczności:

Google Search Console - raport skuteczności

Następnie naciśnij “Strony”:

Google Search Console - strony z raportami skuteczności

Dzięki temu dowiesz się, które strony przynoszą największy ruch.

Google Search Console - strony z raportami skuteczności są zamknięte

Oto, gdzie rzeczy stają się interesujące:

Jeśli klikniesz jedną ze stron, zobaczysz wszystkie słowa kluczowe, do których strona już się zalicza .

Google Search Console -

A jeśli zagłębisz się głęboko, znajdziesz DUŻO słów kluczowych, o których nawet nie wiedziałeś, że jesteś w rankingu.

Na przykład, gdy wygenerowałem ten raport na tej stronie z mojej witryny, znalazłem 3 słowa kluczowe, których nie miałem pojęcia, dla których się pozycjonowałem.

Trzy niespodziewane słowa kluczowe

Dlaczego to jest ważne?

Cóż, jeśli trafię na te trzy słowa kluczowe przypadkowo, wyobraź sobie, że próbowałem!

Aby uzyskać większy ruch z tych zapytań, wystarczy posypać te terminy do mojego wpisu.

A teraz, gdy Google zobaczy te słowa kluczowe w moich treściach, zwiększy moje rankingi dla tych wyszukiwanych haseł.

Posypane słowa kluczowe

Bułka z masłem.

11. Utwórz zawartość do połączenia w 'Shoulder Niches'

Utwórz zawartość do połączenia w “Shoulder Niches”

W nudnej niszy?

Wtedy możesz myśleć, że NIEMOŻLIWE jest tworzenie treści, do których ludzie będą się łączyć (lub udostępniać w mediach społecznościowych).

Na szczęście tak nie jest.

Wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć treść wokół “Nici na ramionach” .

Ramy niszowe to ściśle powiązane tematy, dzięki którym możesz łatwo tworzyć niesamowite treści.

Na przykład Mike Bonadio użył nisz ramieniowych, aby zwiększyć ruch organiczny swojego klienta o 15% :

Zwiększenie ruchu klientów Mike Bonadio

Jak on to zrobił?

Mike był w niszy, która nie mogła być nudniejsza: kontrola szkodników .

Teraz możesz się zastanawiać:

“W jaki sposób tworzysz interesującą treść dotyczącą zwalczania szkodników?”

Ty nie.

Zamiast tego chcesz iść blisko blisko powiązanych nisz, które są rzeczywiście interesujące.

(Innymi słowy: “Nici barku”)

Tak właśnie zrobił Mike:

Wnęki na ramię Mike'a Bonadio

I to ostatecznie doprowadziło go do stworzenia doskonałej infografiki na temat pokrewnego tematu: “Kontrola szkodników dla ogrodników”.

infografika animowany gif

Ponieważ infografika Mike’a pojawiła się na kilku autoryzowanych blogach …

opisowy tekst zakotwiczenia

… ruch jego klienta gwałtownie wzrósł:

Google Analytics skierowania ruchu
12. Zdobądź linki z witryn, które wykorzystują Twoje zasoby wizualne

Zdobądź linki z witryn, które wykorzystują Twoje zasoby wizualne


W idealnym świecie właściciele witryn internetowych będą odsyłać do Ciebie, gdy użyją Twojego wykresu, wizualizacji lub infografiki.

Ale nie żyjemy w idealnym świecie 🙂

Z drugiej strony, stwierdziłem, że większość ludzi z przyjemnością łączy się z Tobą, gdy otrzymuje przyjazne kłucie.

Więc jeśli masz tendencję do publikowania dużej ilości treści wizualnych, spędź popołudnie, wykonując tę ​​technikę.

I mogę prawie zagwarantować, że dostaniesz garść backlinków.

Oto dokładne kroki:

Najpierw znajdź zasób wizualny w swojej witrynie.

Oto przykładowa infografika SEO na stronie, o której wspomniałem wcześniej:

SEO na stronie - Infografika

Następnie kliknij prawym przyciskiem myszy i “skopiuj adres obrazu” …

Skopiuj adres obrazu

… i wklej nazwę pliku do Google “Wyszukaj obrazem”.

Wklej do wyszukiwania według obrazu

Otrzymasz pełną listę witryn, które używają Twojego obrazu.

Wszystkie witryny korzystające z obrazu

Teraz chodzi o znalezienie stron, które wykorzystały Twój obraz w swoich treściach … ale nie zawierały linków do Ciebie:

Infografika bez linku

Następnie wyślij im przyjazny e-mail z prośbą o dodanie linku do oryginalnego źródła (ciebie).

Poproś o link infograficzny
13. Twórz markowe słowa kluczowe

Twórz markowe słowa kluczowe


Guestographics.

The Moving Man Method.

Aktualizacja zawartości.

To są wszystkie terminy, które wymyśliłem.

I z tego powodu zajmuję 1 pozycję w Google dla nich wszystkich.

Guestographics - Przykłady

Dlatego gorąco polecam tworzenie własnych warunków .

W jaki sposób?

Po pierwsze, opracuj strategię, technikę, proces lub koncepcję, które są dla Ciebie unikalne.

Brzmi trudno.

Ale tak naprawdę nie jest.

Wszystko, co musisz zrobić, to wziąć coś, co już istnieje … i dodać odrobinę.

Na przykład od pewnego czasu zauważyłem, że wiele osób tworzy linki z postów gościnnych .

Więc po prostu dodałem skrętu, w którym wstawiasz infografikę zamiast tradycyjnego posta gościa.

Plansza pitch

Następnie nadaj mu nazwę.

To bardziej sztuka niż nauka.

Ale ogólnie chcesz, aby nazwa brzmiała:

  • Krótki
  • Łatwe do wymówienia
  • Łatwe do zapamiętania
  • Wyjątkowy
  • Opisowy

Na przykład, gdy zacząłem publikować gości z infografiką, połączyłem “guest posting” i “infographics” w jeden termin: Guestographics .

Wreszcie, wypowiedz słowo.

To jest kluczowe.

Aby Twoja kadencja mogła się przydać, musisz ją promować jak szaloną.

W moim przypadku opublikowalem studium przypadku “Wizytówki” w akcji.

Studium przypadku Guestographics - Post

Następnie, kilka miesięcy później, opublikowałem ANOTHER case study:

Strategia SEO - Post

W wywiadach zadbałem również o “Gość”:

Wspomnienia gości

Trwało to kilka miesięcy.

Ale zanim się o tym dowiedziałem, DUŻO ludzi pisało o Gesamografii.

Przykłady gości

A ilekroć ktoś mówi o tej technice, łączy się ze mną 🙂

Wspomnienia gości
14. Podaj informacje 'co to jest X'

Podaj informacje “co to jest X” dla słów kluczowych definicji


Gdy ktoś wyszukuje hasło wysokiego poziomu (np. “Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek”), zazwyczaj szuka definicji.

I jak wskazuje Ross Hudgens , wyniki na pierwszej stronie Google dla terminów definicji odpowiadają na pytanie: “Czym jest X?”.

Na przykład:

Jeśli wyszukujesz “marketing przychodzący”, 2 z 3 najlepszych wyników odpowiadają na pytanie: “Czym jest marketing przychodzący ?:

Inbound marketing SERPs

Więc jeśli używasz słowa kluczowego “definicja”, przynajmniej część twoich treści powinna skupić się na odpowiedzi na pytanie: “Czym jest X?”.

Dlatego zawsze dołączam sekcję “Co to jest X” za każdym razem, gdy wybieram słowa kluczowe definicji:

Co to są linki wsteczne
15. Zastąp daty 'Opublikowane' na 'Ostatnia aktualizacja'

Zastąp daty “Opublikowane” na “Ostatnia aktualizacja”


Kilka lat temu miałem problem:

Chciałbym wrócić, aby zaktualizować i uaktualnić stary post na blogu. I pomimo tego, że post zawierał 50% nowej treści, wciąż brzmiał: “Opublikowany …”.

Data publikacji

Co znaczyło:

Kiedy ktoś zobaczył post, powiedzieli: “Shucks! Śmiem twierdzić, że to jeden stary post. “

(Tak, rolnicy czytają mój blog)

Dlatego postanowiłem zamienić opublikowaną datę na “ostatnią aktualizację”.

Ostatnia aktualizacja postu

W ten sposób, gdy dokonam ważnej aktualizacji treści, czytelnicy (i Google) mogą to zobaczyć.

16. Korzystaj z Grafiki Google do znajdowania gości, słupów i rozmów kwalifikacyjnych

Korzystaj z Grafiki Google do znajdowania gości, słupów i rozmów kwalifikacyjnych


Oto jak to działa:

Najpierw znajdź kogoś w swojej niszy, który często gości.

Larry Kim - Twitter

Po drugie, chwyć ich headshot (zazwyczaj można to znaleźć na swoim profilu LinkedIn) i pop nim w Google odwróć wyszukiwania obrazu.

Sujan Patel - Reverse Image Search

Voila! Możesz zobaczyć wszędzie, gdzie publikowali goście:

Larry Kim - Opinie gości

I możesz użyć tego samego procesu, aby znaleźć możliwości przeprowadzenia wywiadu (np. Podcasty).

W rzeczywistości podcasty mogą być najbardziej niedocenianą strategią budowania łączy na naszej planecie.

Czemu?

O wiele łatwiej jest przeskoczyć podcast niż pitch, napisać, edytować i opublikować post gościa.

I tak jak w przypadku postu gościa, otrzymujesz słodki link do swojej strony (w notatkach programu):

Podlinkowane podcasty

Niestety znalezienie podcastów może być uciążliwe.

Oznacza to, że jeśli nie korzystasz z wyszukiwania w odwrotnym obrazie Google:

Wyszukiwarka wyszukiwania wstecznego Google "rand fishkin"

Bingo!

17. Stuknij w Narzędzie niedocenianych słów kluczowych Google

Stuknij w Narzędzie niedocenianych słów kluczowych Google


Google Correlate pokazuje słowa kluczowe, które często są wyszukiwane razem.

Na przykład osoba wyszukująca hasło “blogowanie” może również wyszukiwać:

  • WordPress
  • Komentarze na blogu
  • Pomysły na blog
  • Porady copywriting

Aby użyć Google Correlate, wpisz słowo kluczowe w narzędziu i zobacz, co wyskakuje:

Google Przykładowy przykład korelacji dla

Co możesz zrobić z tymi informacjami?

Po pierwsze, możesz zoptymalizować swoje treści za pomocą wyrażeń, które narzędzie wypluwa.

(W końcu są to terminy, które Google uważa za ściśle związane ze słowem kluczowym).

Załóżmy na przykład, że piszesz fragment treści w Google Analytics .

Wystarczy wpisać “Google Analytics” w Google Correlate, a otrzymasz listę powiązanych terminów:

Szukaj

Następnie dodaj te terminy do swojego artykułu.

Możesz także tworzyć nowe treści ze słowami kluczowymi znalezionymi w Google Correlate.

A ponieważ twoi konkurenci prawdopodobnie nigdy nie słyszeli o tym sprytnym, niewielkim narzędziu, możesz znaleźć słowa kluczowe, o których Twoja konkurencja nie wie.

 

 

BONUS # 1: Użyj 'Snippet Bait'

BONUS # 1: Użyj “Snippet Bait”

Zauważyłeś prawdopodobnie coraz więcej Wyróżnionych Fragmentów w SERPach:

Polecane snippety w SERPach

A jeśli jesteś podobny do mnie, zadajesz sobie pytanie: “Jak mogę zdobyć MOJE treści w polecanym fragmencie?”

Na szczęście nie ma potrzeby zgadywać.

Firma SEMrush przeprowadziła niedawno masowe badanie poświęcone specjalnym fragmentom (przeanalizowało aż 80 milionów słów kluczowych).

Wyróżnione badanie Snippet

Okazało się, że dodanie sekcji “Pytania i odpowiedzi” do twoich treści działa NAPRAWDĘ dobrze, jeśli chodzi o przyciągnięcie miejsca Polecane fragmenty.

Na przykład:

Ta strona w mojej witrynie jest zoptymalizowana wokół słowa kluczowego “Opis kanału”.

Opis kanału - YouTube Marketing Hub

Podobnie jak każdy inny dobry materiał na ten temat, ma wiele przydatnych wskazówek dotyczących pisania opisu kanału w YouTube:

Opis kanału - przydatne wskazówki

Ale upewniłem się również, aby dołączyć “Przynętę na przynętę” w formie krótkiej sekcji pytań i odpowiedzi:

Sekcja pytań i odpowiedzi

I zadziałało!

Dolna linia?

Jeśli chcesz, aby Twoje treści pojawiały się w miejscu polecanych fragmentów, wypróbuj “Przynęta przynęty”.

BONUS # 2: Użyj 'Linki do skoku', aby uzyskać linki do podstron

BONUS # 2: Użyj “Linki do skoku”, aby uzyskać linki do podstron


Linki do podstron to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie współczynnika klikalności Twojej strony .

Linki do linków Backlinko

Jak się okazuje, istnieje ŁATWY sposób na uzyskanie linków do podstron:

“Skocz Linki”

Łącza skaczące to linki wewnętrzne, które prowadzą użytkowników do różnych sekcji strony:

Przykład Backlinko jumplinks

Jeśli użyjesz linków do przeskakiwania, Google użyje tekstu kotwicy tych linków wewnętrznych jako linków do podstron.

Jumplinks jako linki do podstron

Uwaga: to nie działa w 100% przypadków, ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​linki Jump znacznie zwiększają szanse na otrzymanie linków do podstron)

Na przykład ostatnio dodałem linki skoku do tej listy technik SEO .

Techniki SEO - przykład linku Jump

I na pewno, po tym, jak Google zaindeksował stronę, dodali do niej linki do podstron:

Techniki SEO - linki do podstron w SERPach

Ale linki do podstron nie są jedynym sposobem na zwiększenie współczynnika klikalności …

BONUS # 3: Użyj tych 3 taktyk, aby zwiększyć CTR

BONUS # 3: Użyj tych 3 taktyk, aby zwiększyć CTR


Oto 3 proste sposoby na zwiększenie współczynnika klikalności (CTR):

1. Dodaj numery do swoich tytułów stron.

Badania pokazują, że liczby = więcej kliknięć.

Dodaj liczby do tytułów

Na przykład tutaj jest tag title, który używa numeru:

Opublikuj z numerem w tytule

2. Użyj opisowych adresów URL.

Twój URL pomaga wyszukiwarkom Google dowiedzieć się, o co chodzi w Twojej stronie.

(Używają również Twojej nazwy domeny … ale o wiele trudniej to zmienić)

I dlatego chcesz uniknąć dziwnych adresów URL, takich jak to:

https://mysite.com/cat=4/page56

Zamiast tego użyj adresów URL, które opisują treść Twojej strony:

https://mysite.com/awesome-content

3. Napisz kuszące opisy meta.

Użyj swojego opisu, aby “sprzedać” swoje treści.

Na przykład możesz zobaczyć, że ten opis meta ma na celu skłonienie ludzi do kliknięcia mojego wyniku:

Backlinko meta opis przykład

Skąd wiesz, co napisać w opisie?

Sprawdź reklamy AdWords dla tego słowa kluczowego:

Reklamy AdWords w SERP

Reklamy AdWords są tak zaprojektowane, aby uzyskać jak najwięcej kliknięć.

A jeśli użyjesz tych sprawdzonych słów i zwrotów w opisie, uzyskasz więcej kliknięć.

BONUS # 4: Znajdź słowa kluczowe z Wikipedii, Bing i YouTube Suggest

BONUS # 4: Znajdź słowa kluczowe z Wikipedii, Bing i YouTube Suggest


Prawdopodobnie już wiesz, że możesz użyć Google Suggest, by znaleźć słowa kluczowe z długim końcem :

Przykład Google Suggest

Ale możesz nie wiedzieć, że możesz użyć tego samego podejścia w przypadku INNYCH wyszukiwarek.

Podobnie jak Wikipedia:

Wikipedia Suggest

Youtube:

YouTube Suggest

I tak, nawet Bing:

Bing Suggest

 



 

 

 

Tagi