Przegląd serwisów

Like Plus, czyli jak zdobywać lajki w mediach społecznościowych

Posted on
Like Plus, czyli jak zdobywać lajki w mediach społecznościowych, czyli jak zdobywać lajki w mediach społecznościowych

Nadszedł czas na wsparcie pozycji sklepu w rankingach. Do tego celu użyjemy portali społecznościowych: facebook, twiter, g+, youtube, instagram. Co do zabawy na potrzeby sklepu, odpowiednich ustawień i integracji pod kątem sklepu znajdziecie we właściwych działach. Natomiast w jaki sposób pozyskiwać przyszłych “lubiących Nas😀” przedstawię w tym dziale. Na początek warto zaznaczyć, iż opisany portal jest jednym z wielu portali do wymiany like-ów.

AdWords

Google AdWords » Tip #01

Posted on
Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01 – Porady praktyczne

Minęło kilka dni i otrzymujemy informację od Google, iż Nasze 2 grupy reklam należałoby podzielić na większą ilość tematycznych grup reklamowych. Biorąc pod uwagę fakt, iż wrzuciliśmy setki słów kluczowych można było spodziewać takiej reakcji . Co to oznacza dla Nas? Po pierwsze Google samo rozdzieli tematycznie słowa kluczowe, a po drugie Nasz 1 pln dziennie szybciej się rozpłynie . Natomiast po trzecie na bieżąco będziemy śledzić rezultaty […]

Wiedza dla wszystkich

WordPress dla wymagających » część 1

Posted on
WordPress dla wymagających » część 3

Na początek musicie się zająć przedstawieniem swojej witryny ewentualnym odbiorcom, którzy korzystają z różnych wyszukiwarek do odnalezienia informacji. Obecnie głównymi wyszukiwarkami na świecie są: Google, Bing (Microsoft), Yahoo (współpracująca z Bing), Baidu (Chiny i daleki wschód), Yandex (Rosja i bliski wschód).

Wiedza dla wszystkich

Wprowadzenie do WordPressa dla opornych » część 13

Posted on
Wprowadzenie do WordPressa dla opornych » część 13

Te ogólne ustawienia pozwalają skonfigurować podstawowe preferencje witryn takie jak Tytuł witrynyi, Adres strony, dane administratora, adres e-mail, format daty i czasu, oraz inne.

Adres WordPress (URL) jest położeniem głównego WordPress-a oraz podstawowych plików. Adres strony (URL) jest adresem, którego chcesz używać na stronie głównej serwisu. Zwykle te dwa adresy URL są takie same, ale mogą być inne, jeśli na przykład twoje pliki WordPress są przechowywane w podkatalogu.

Porady na co dzień

SEO TIP 09 – 203 czynniki rankingowe według Google

Posted on
SEO TIP 09 - 203 czynniki rankingowe według Google

SEARCH ENGINE OPTIMIZATION » OPTYMALIZACJA STRON DLA WYSZUKIWAREK » 203 czynniki rankingowe według Google » Słowo kluczowe w domenie nadal działa jako sygnał trafności. Google nawet bolduje słowo kluczowe na stronie wyników wyszukiwania. Nie sądzę, żeby wyszukiwarki kiedykolwiek zrezygnowały z tego wskaźnika ponieważ ciężko znaleźć bardziej zadeklarowaną stronę o ciastkach niż posiadającą oznaczenie w domenie „ciastka.cos […]

Porady na co dzień

SEO TIP 08 » Gdzie umieścić linki z anchor do własnej witryny

Posted on
SEO TIP 08 » Gdzie umieścić linki z anchor do własnej witryny

Gdzie umieścić linki z anchor do własnej witryny
Termin link zwrotny, czyli backlink oznacza adres z dowolnej, innej witryny internetowej prowadzący na którąś z naszych stron, podstron w ramach jednej domeny. Łączna suma wszystkich linków zwrotnych prowadzących na naszą stronę internetową określona jest jako współczynnik BL.

Linki zwrotne mogą powstawać poprzez wzajemną wymianę webmasterów między swoimi serwisami. Oczywiście największą wartość posiadają linki z tematycznie powiązanych stron, czyli konkurencja […]