• 4
    Shares

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Krótki adres: https://wp.me/p9HR8C-3So

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

 

Podsumowanie części 1


Czas nieco podsumować promowanie wpisu na blogu udostępnionego ma stronie https://www.facebook.com/noesecrets serwisiu facebook.

 

Dane podstawowe » facebook

Wydano21,65 pln – zakładano 25 pln, ale jak widzicie można wcześniej wstrzymać i usunąć promocje

Okres trwania promocji11-11  –  19-11-2018 (post opublikowany 10-11-2018)

 

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Łącznie 34 reakcje na posta w ramach fb.

77 kliknięć w promowanego posta, a w tym:

  • 68 kliknięć w link – według fb to:

Nowy pomiar kliknięć linków
Zaktualizowaliśmy sposób pomiaru kliknięć linków na stronach, który będzie teraz bardziej spójny ze sposobem pomiaru kliknięć linków w reklamach. Aktualizacja ta umożliwia dokładniejsze porównywanie liczby płatnych i organicznych kliknięć linków w postach i relacjach strony.

Co to oznacza dla Twojej strony
Aktualizacja nie wpływa na sposób wyświetlania reklam, liczbę faktycznie uzyskanych kliknięć oraz sposób naliczania opłat za płatne kliknięcia linków.

Zakres aktualizacji:
Uwzględnienie płatnych kliknięć linków na Instagramie
Zmiana kategorii niektórych kliknięć, które wcześniej były oznaczone jako Inne.

  • 10 innych kliknięć, które mają przełożenie na przejście na stronę docelową – według fb to:

Kliknięcia innych elementów niż zawartość posta – na przykład nazwy strony lub ‘czytaj więcej’ (‘więcej informacji’)

2 komentarze,

1 udostępnienie,

Brak opinii negatywnych.

 

Ponadto:

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

 

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

 

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

 

Dane » google analytics

Zobaczmy co wytropił serwis analityczny google.

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

Odsłon przedmiotowego wpisu: 35 w tym 10 sesji odbiorców przekierowanych z fb » 1 ruch przelotowy.

Reasumując za 21,65 pln zyskaliśmy: 1 zaangażowanego odbiorcę (aktywnego odbiorcę), którego gorąco pozdrawiam 😁

Niestety jak widzicie chaotyczna konfiguracja nie przyniosła zbyt wiele dobrego 😁

 

Dla porównania zwróćcie uwagę na inny promowany post linkujący do strony głównej serwisu identycznie skonfigurowany, ale z mniejszym budżetem i czasem trwania. Jednak ten post przedstawia wyłącznie grafikę i tytuł strony, który ogólnie zaciekawia.

 Facebook czyli jak poszerzyć grupę odbiorców » część 2

 

Jak widzicie wyniki dużo lepsze. Ale to i tak nie wiele wnosi dobra dla serwisu.

 

Ponowna promocja


Dlatego znów będziemy promować tego samego posta, ale nieco bardziej przemyślimy konfigurację. Jednak należy zaznaczyć, iż ten konkretny post może nie wydawać się interesujący z uwagi na tematykę dla dużej grupy odbiorców, którzy nie wiedzą czym jest WordPress.

 

Założenia:


Łączny budżet tej reklamy wynosi 25,00 PLN

 

Targetujemy grupę:

  • mężczyźni i kobiety,
  • wiek 13–50,
  • które mieszkają w 12 lokalizacji
  • i odpowiadają 17 zainteresowaniom.

Lokalizacja — mieszkający w:

Czechy, Niemcy, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Litwa, Holandia, Polska, Rosja, Słowacja i Ukraina

Zostanie włączona wtyczka tłumacząca na powyższe języki.

Osoby dopasowane do:

Zainteresowania:

  • Sprzedaż,
  • Marketing pocztą elektroniczną,
  • Marketing cyfrowy,
  • Marketing,
  • Projektowanie stron internetowych i sieci,
  • Zakupy w Internecie,
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych,
  • Hosting internetowy,
  • Marketing w mediach społecznościowych,
  • Projektowanie stron WWW,
  • Reklama odsłonowa,
  • Reklama internetowa,
  • Reklama,
  • Przechowywanie danych w sieci,
  • Sprzedaż detaliczna,
  • Media społecznościowe lub Oprogramowanie,

Zachowania: Osoby, które wcześnie zaczynają korzystać z nowych technologii,

Dostęp do Facebooka (przeglądarka): Chrome – skupimy się na obsłudze tylko jednej przeglądarki

Facebook Page admins – administratorzy stron na fb,

Gmail users – użytkownicy gmaila,

Lived in Poland (Formerly Expats – Poland) – ‘Polacy w świecie’,

Retail page admins – administratorzy stron ‘handlowych’,

Administratorzy stron społecznościowych i klubowych,

Engaged Shoppers – Zaangażowani kupujący

Użycie urządzenia mobilnego (1–3 miesiące)

Branża: Usługi administracyjne, IT i usługi techniczne, Sprzedaż lub Edukacja i biblioteki

 

Ale o tym oraz o wykorzystaniu menadżera reklam fb w kolejnym artykule.

Facebook Comments