Zwiększ liczbę konwersji poprzez automatyzację

ustal źródła konwersji (SEO, SEM, porównywarki, RTB etc.), dopracuj lub usuń źródła nieprzynoszące korzyści, ogranicz wstępną rejestrację klienta do dwóch pól (email + hasło), skróć koszyk do maksymalnie dwóch etapów oraz usuń wszystkie informacje, które odciągają klienta od złożenia zamówienia (kategorie, wyszukiwarka etc.), przedstaw produkt najbardziej atrakcyjne, jak tylko się da (zdjęcia, opisy), testuj różne kolory buttona „dodaj do koszyka”, przedstaw klientowi tylko to czego szuka, personalizuj go na podstawie danych z poprzednich wizyt, postaw na opinie o produktach i sklepie, wyróżnij je na karcie produktu, zastanów się co wyróżnia się na tle konkrecji (cena, ilość dni na zwrot, bezproblemowa reklamacja, etc) i przedstaw to w sposób obrazkowy, zadbaj o dobrą nawigację oraz wyszukiwarkę, 80% użytkowników korzysta właśnie z wyszukiwarki w celu odnalezienia produktu, badania wskazują że klienci nie czytają więc staraj się przedstawiać informacje obrazowo, buduj relację z klientem, nie bądź korporacją bez imienia i nazwiska, traktuj testy A/B i UX z wielką rezerwą, one przynoszą rezultaty przy bardzo dużym ruchu lub przy małej ilości produktów.

Dodaj komentarz