Krótki adres: https://wp.me/p9HR8C-2N1

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01 – Porady praktyczne


 

Minęło kilka dni i otrzymujemy informację od Google, iż Nasze 2 grupy reklam należałoby podzielić na większą ilość tematycznych grup reklamowych. Biorąc pod uwagę fakt, iż wrzuciliśmy setki słów kluczowych można było spodziewać takiej reakcji 😀. Co to oznacza dla Nas? Po pierwsze Google samo rozdzieli tematycznie słowa kluczowe, a po drugie Nasz 1 pln dziennie szybciej się rozpłynie 😀. Natomiast po trzecie na bieżąco będziemy śledzić rezultaty.

Działania dotyczące pierwszego wspierającego komunikatu od Google

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Rezultaty dokonanych zmian

 

Zaczynamy od wyników z 9 dni obowiązywania dotychczasowych dwóch grup reklamowych:

Google AdWords » Tip #01

 

01-11 maj 2017

Google AdWords » Tip #01

 

Kolejne propozycje wsparcia ze strony Google

 

Propozycje zaakceptowane

Jak wspominałem nie będę samemu ingerował w reklamy i oczekiwał na propozycję Google.

Poniżej widzicie już zaakceptowane propozycje co daje 94% kondycji kampanii. Wynik osiągnięto dzięki propozycją od Google.

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

 

 

Włączone stawki za pierwszą stronę w przypadku słów kluczowych o wysokiej jakości
Powoduje zwiększenie CTR

Szacunkowe stawki za pierwszą stronę to stawki za kliknięcie, które prawdopodobnie pozwolą Twoim reklamom wyświetlać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Wyświetla reklamy w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google
Zwiększa ruch

Kierowanie reklam na partnerów w sieci wyszukiwania Google zwiększy liczbę osób, którym mogą wyświetlić się Twoje reklamy

Korzysta ze standardowego (zoptymalizowanego) wyświetlania
Poprawa ROI

Zoptymalizowane wyświetlanie umożliwia skuteczniejsze wykorzystanie budżetu, ponieważ reklamy wyświetlają się w najtrafniejszych wynikach wyszukiwania przez cały dzień.

Grupy reklam mają słowa kluczowe
Zwiększa ruch

Niektóre grupy reklam są nieaktywne, bo nie mają słów kluczowych. Aby włączyć grupę reklam, dodaj do niej co najmniej jedno słowo kluczowe.

Korzysta ze śledzenia konwersji
Ulepsza raportowanie

Śledzenie konwersji pozwala sprawdzić, które kliknięcia prowadzą do pozyskania klientów. Dzięki temu możesz zoptymalizować swoje konto, by zapewnić sobie jak najwięcej wartościowych kliknięć.

Ma rozszerzenia objaśnień
Powoduje zwiększenie CTR

Dzięki rozszerzeniom objaśnień użytkownicy będą mogli uzyskać więcej informacji o Twojej firmie, jeszcze zanim klikną reklamy. Najlepiej wykorzystać dopuszczalną liczbę 4 objaśnień, by w reklamie mogło pojawiać się ich możliwie najwięcej.

Stosowanie zalecanego dziennego budżetu
Zwiększa ruch

Ograniczony budżet uniemożliwia wyświetlanie reklam potencjalnym klientom.

Korzysta z witryny dostosowanej do komórek
Poprawa ROI

Witryna mobilna dostosowana do małego ekranu zapewnia większą wygodę korzystającym z niej klientom.

Grupy reklam mają aktywne reklamy
Zwiększa ruch

Niektóre grupy reklam są nieaktywne, bo nie mają reklam. Aby włączyć pustą grupę reklam, utwórz w niej co najmniej jedną reklamę.

Grupy reklam mają wystarczająco dużo słów kluczowych
Zwiększa ruch

Dodanie dodatkowych, trafnych słów kluczowych może pomóc Ci dotrzeć do potencjalnych klientów, którym obecnie nie wyświetlają się Twoje reklamy.

Ma rozszerzenia połączeń
Zwiększa ruch

Rozszerzenia połączeń zachęcają do kontaktu telefonicznego z Twoją firmą dzięki wyświetlaniu w reklamie numeru telefonu.

 

Do osiągnięcia 100% brakuje Nam:

Utwórz nowe reklamy w 3 grupach reklam
Powoduje zwiększenie CTR
Masz grupy reklam zawierające tylko jedną reklamę. Wypróbuj różne wersje reklam, aby sprawdzić, które z nich są najskuteczniejsze.

 

Google AdWords » Tip #01

 

Mając kilka różnych odmian reklamy w każdej grupie reklam, możesz sprawdzać, która wersja jest najskuteczniejsza.

Jednak poczekamy na koleje propozycje od Google.

Praktyczne zastosowanie raportów

 

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

NOWA WERSJA ADWORDS » BETA

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

 

 

Propozycje Google


 

no 1no 2Podsumowanie

 

Dodatkowe słowa kluczowe

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

 

 

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 


Użycie wielkich liter
Na co nie zezwalamy:

Niedozwolone Nieprawidłowe lub niezgodne z przeznaczeniem użycie wielkich liter

Przykłady: nadmierne lub efekciarskie użycie wielkich liter: KWIATY, KWiaTY, K.W.I.A.T.Y

Uwaga: w pewnych okolicznościach niestandardowe użycie wielkich liter jest dozwolone. W przypadku kodów kuponów, stosowanych powszechnie skrótów (np. „PS”), znaków towarowych, nazw marek i nazw produktów (np. AdWords) możesz poprosić o ich sprawdzenie pod kątem zatwierdzenia niestandardowego użycia wielkich liter.

Dowiedz się, jak poprawić odrzuconą reklamę lub rozszerzenie.


Treści wprowadzające w błąd
Nie zezwalamy na:

Niedozwolone Składanie fałszywych oświadczeń o swojej tożsamości lub kwalifikacjach

Przykłady: student podający się za dyplomowanego prawnika; elektryk bez uprawnień, który twierdzi, że je posiada

Niedozwolone Składanie fałszywych lub nierealistycznych zapewnień (nawet jeśli osiągnięcie takich wyników jest możliwe)

Przykłady: „cudowne leki” na choroby; produkty lub programy, które obiecują niezwykle dużą utratę wagi; sztuczki mające zapewnić szybkie wzbogacenie się lub obiecujące duży zwrot finansowy przy minimalnym wysiłku lub minimalnej inwestycji

Wybrany przykład: reklama produktu odchudzającego, która obiecuje utratę pięciu kilogramów w ciągu miesiąca bez żadnych restrykcji żywieniowych

Uwaga: jeśli gwarantujesz pewne wyniki, zapewnij łatwy dostęp do przejrzystych zasad zwrotu pieniędzy. Opinie, w których mowa o uzyskaniu określonych wyników, muszą zawierać widoczne wyłączenie odpowiedzialności z informacjami o braku gwarancji i o możliwości wystąpienia innych wyników. Gdy opinie i rekomendacje wskazują na powtarzalność osiąganych wyników, dodaj linki do sprawozdania z weryfikacji dokonanej przez firmę zewnętrzną lub odpowiednie i łatwe do znalezienia deklaracje wyłączenia odpowiedzialności.

Niedozwolone Fałszywe sugerowanie powiązania z inną osobą, organizacją, usługą lub innym produktem

Przykłady: zwodnicze wykorzystanie lub naśladowanie oficjalnych witryn rządowych, znaczków, pieczęci lub nazw agencji

Wybrany przykład: reklamodawca, którego witryna naśladuje układ i projekt oficjalnej strony agencji rządowej

Niedozwolone Reklamy, które mogą wprowadzać w błąd lub nieuczciwie nakłaniać użytkowników do ich klikania

Przykłady: reklamy przypominające ostrzeżenia systemowe, ostrzeżenia witryny lub komunikaty o błędach; reklamy udające wiadomości, okna dialogowe, menu lub powiadomienia o żądaniu; hostowane reklamy, których nie da się odróżnić od innych treści; reklamy przedstawiające funkcje, które nie działają; reklamy z przezroczystym tłem, obrazami podzielonymi na fragmenty, obrazami powielonymi w obrębie tej samej reklamy i obrazami sprawiającymi wrażenie, że reklam jest więcej; animacje poruszającego się kursora i klikania przycisku

Uwaga: animowane reklamy oraz reklamy z Galerii reklam mogą zawierać elementy przypominające animowane funkcje i ikony, pod warunkiem że funkcje te działają lub są dostępne na stronie docelowej.

Niedozwolone Podanie jako nazwy firmy jakichkolwiek innych danych niż nazwa domeny, rozpoznawana nazwa reklamodawcy lub nazwa promowanej aplikacji do pobrania


 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Na czym polega zmiana
Przez kilka ostatnich miesięcy pole „Docelowy URL” było częścią większego pola „Strona docelowa”, w którym można było określić końcowy URL lub docelowy URL.

Teraz jedyną opcją określenia strony docelowej jest „Końcowy URL” (docelowy adres URL został wycofany). Końcowy URL to po prostu adres internetowy strony docelowej, na który przechodzą użytkownicy po kliknięciu Twojej reklamy.

Obecnie nie można już używać docelowego adresu URL, dlatego wprowadzimy te zmiany:

Docelowe adresy URL zostaną automatycznie przeniesione do nowego pola „Docelowy URL”. Jeśli dowolna grupa reklam nie zostanie uaktualniona, na Twoim koncie AdWords pojawi się komunikat, w którym Cię o tym poinformujemy.
Nie będzie można edytować ani tworzyć docelowych adresów URL. Jeśli korzystasz z Edytora AdWords, nie możesz publikować zmian w reklamach, które nadal używają docelowych adresów URL. Nie korzystasz ze śledzenia, więc możesz po prostu zmienić „Docelowy URL” na „Końcowy URL” przy tworzeniu lub edycji reklamy.
Reklamy z docelowymi adresami URL, które nie zostały zmienione na ulepszone adresy URL, w ciągu kilku miesięcy przestaną się wyświetlać. O tym, że reklamy przestaną się wyświetlać, poinformujemy Cię e-mailem i w komunikacie na koncie z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem.

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Google AdWords » Tip #01

 

 

Usuń zbędne słowa kluczowe


W tym przypadku zastosujemy poradę Google

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Utwórz drugą reklamę w grupie


Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01 Google AdWords » Tip #01

 

Końcowy URL to miejsce, do którego trafiają użytkownicy po kliknięciu Twojej reklamy. Powinien być związany z promowaną ofertą.

W końcowym adresie URL nie można używać przekierowań między domenami. Jeśli używasz informacji o śledzeniu, umieść je w szablonie śledzenia.

Nagłówek 1 pojawia się na górze reklamy i może mieć maksymalnie 30 znaków.

Nagłówek 2 pojawia się po nagłówku 1 na górze reklamy i może mieć maksymalnie 30 znaków. Jest oddzielony od nagłówka 1 myślnikiem („–”), a na urządzeniach mobilnych może przechodzić do drugiego wiersza reklamy.

Nagłówki i inne elementy reklamy (w tym rozszerzenia) mogą wyświetlać się w różnych zestawieniach w zależności od urządzenia używanego przez potencjalnego klienta oraz od przewidywanej przez AdWords skuteczności.

Pola ścieżki stanowią część wyświetlanego adresu URL (zielony tekst pod nagłówkiem). Każde z nich może mieć maksymalnie 15 znaków.

Aby utworzyć wyświetlany URL, AdWords połączy domenę (np. „google” w „www.google.pl”) z końcowego adresu URL i tekst ścieżki. Wyświetlany URL ma jasno pokazywać potencjalnym klientom, gdzie trafią po kliknięciu reklamy, dlatego tekst ścieżki powinien opisywać stronę docelową.

Szablony śledzenia służą do konfigurowania śledzenia. Po kliknięciu reklamy szablon śledzenia zostaje dodany do końcowego adresu URL, aby utworzyć URL strony docelowej.

Parametry niestandardowe to rodzaj parametrów adresu URL, które możesz samodzielnie definiować. Możesz je stosować w końcowym adresie URL i szablonie śledzenia.

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

Google AdWords » Tip #01

Google AdWords » Tip #01

 

Dodaj słowa kluczowe związane z tematem


Google AdWords » Tip #01

 

Dodaj rozszerzenia informacji do kampanii


Google AdWords » Tip #01

 

Teraz czekamy na nowe pomysły od Google


Google AdWords » Tip #01

 

Czas na podsumowanie kampanii testowej.

Koszty to 2 razy po 40 pln.

Czas trwania 26-04-2017 – 01-08-2017 , a dokładnie widoczność promocji. 

Zyski to 103 680 » wyświetleń w wyszukiwarce, 1 876 » kliknięć, 1,81% » CTR, 0,04 zł » Średnia CPC.

Google AdWords » Tip #01

 

 

Zyski extra 😀 to słowa kluczowe wysoko notowane, które możemy wykorzystać na różne sposoby. My w ramach kursu wykorzystamy je jako nagłówek H2 – poniżej oraz w kolejnej kampanii, którą będziemy śledzić i analizować ale już na forum 😀 GOOGLE ADWORDS https://nomoresecrets.pl/community/google-adwords/

 

 

Podziel się
  • 1
    Share