Krótki adres: https://wp.me/p9HR8C-2LI

Google AdWords

 

Jeśli chcesz, aby Twoje reklamy docierały do nowych klientów online, korzystanie z Google AdWords to odpowiednia decyzja.

 

CENTRUM POMOCY ADWORDS

Na co musisz zwrócić szczególną uwagę: 


Osiąganie celów marketingowych

Skorzystaj z różnych formatów reklam i funkcji, aby dostosować swoje reklamy do różnych celów biznesowych, np. dodaj do reklamy klikalny przycisk „Zadzwoń”, aby zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych, lub użyj reklam wideo, by zaprezentować swoją markę. Oto kilka typowych celów marketingowych, które mogą się sprawdzić w Twoim przypadku:

Podejmowanie działania w witrynie

  • Wizyta w sklepie
  • Połączenie telefoniczne z firmą
  • Instalacja aplikacji
  • Kierowanie reklam z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Gdy zamieszczasz reklamy obok wyników wyszukiwania w sieci wyszukiwania Google, wybierasz słowa kluczowe, które pomagają kierować reklamy na użytkowników szukających podobnych haseł. Możesz też określić, o jakich porach dnia będą się wyświetlać Twoje reklamy, a także ich lokalizację i język.

Dokładne określanie odbiorców docelowych

Gdy reklamujesz się w aplikacjach mobilnych i witrynach wyświetlających reklamy Google (czyli w sieci reklamowej Google) i w YouTube, możesz jeszcze dokładniej określić grupę docelową, wybierając wiek użytkowników, do których chcesz dotrzeć, typ witryn, które odwiedzają, i ich zainteresowania.

Płatność tylko za wyniki

Samodzielnie decydujesz, ile chcesz wydać, i płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z Twoją reklamą, np. kliknie reklamę tekstową lub obejrzy reklamę wideo. Wybierasz stawki w zależności od tego, co jest najlepsze dla Twojej firmy.

Mierzenie skuteczności reklam

Możesz szybko prześledzić skuteczność reklamy i łatwo wprowadzić zmiany, by poprawić wyniki.

Zamieszczanie reklam na różnych platformach

Możesz dotrzeć do klientów niezależnie od tego, gdzie się znajdują – gdy siedzą przed komputerem, używają tabletu lub telefonu komórkowego, a nawet gdy korzystają z aplikacji.

 

 

Co będziesz potrzebował(a) » Informacji o Twojej firmie


Najpierw podaj podstawowe informacje o firmie, a my odpowiednio dostosujemy konfigurację Twojego konta.

Instrukcje

Wpisz adres e-mail, którego chcesz używać do logowania się na nowe konto AdWords. Jeśli masz już konto Google (tj. korzystasz z innej usługi Google, takiej jak Gmail), użyj tego adresu e-mail.

Wskazówka

Czy chcesz, aby dostęp do Twojego konta AdWords miało więcej osób? Możesz je zaprosić, gdy utworzysz konto i zalogujesz się w AdWords. Więcej informacji o udzieleniu dostępu do konta AdWords.

    1. Wpisz adres witryny firmy, którą chcesz reklamować. 
    2. Kliknij Kontynuuj.
    3. Zaloguj się na istniejące konto Google lub utwórz nowe.
    4. Jeśli masz konto Google (tj. korzystasz z innych usług Google, np. z Gmaila), wpisz adres e-mail i hasło, a następnie kliknij Zaloguj.
    5. Jeśli nie masz konta Google lub chcesz używać do logowania innego adresu e-mail, kliknij Utwórz konto na dole strony i postępuj zgodnie z instrukcjami, by utworzyć i zatwierdzić nowe konto Google.

      Uwagi

      • Po zalogowaniu możesz zobaczyć zalecenie, by zamiast AdWords używać AdWords Express. To zalecenie wynika z podanych przez Ciebie informacji biznesowych.
      • AdWords Express to szybki i prosty sposób na reklamę z Google. W przeciwieństwie do AdWords, AdWords Express zarządza reklamami za Ciebie, dzięki czemu możesz skupić się na rozwijaniu firmy i obsługiwaniu klientów.
      • Aby zacząć korzystać z AdWords Express, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Jeżeli wolisz pozostać przy AdWords, kliknij Przejdź na AdWords i wykonaj wyświetlone instrukcje.
      • Nie wiesz, który program będzie dla Ciebie lepszy? Zobacz porównanie AdWords i AdWords Express.

Rozwiązywanie problemów z tworzeniem konta Google lub logowaniem się na konto Google

 

 

Przykłady działania usługi:


Zakładanie konta
Dokonanie płatności
Podsumowanie płatności
Transakcje
Formy płatności
Ustawienia
Przeniesienie płatności
Ustawienia
Strona główna
Kampanie
Możliwości
Raporty
Narzędzia
Wszystkie wersje robocze
Wszystkie eksperymenty
Grupy kampanii
Zasoby wspólne
Operacje zbiorcze
Etykiety
Efekt powyższych wstępnych ustawień

 

To tylko przegląd usługi natomiast zabawę z usługą możecie śledzić na forum  Forum » Google AdWords

 

Podziel się